semester 5 DONE!

assalamualaikum.
for a long... long time i not update here.
busy may be? mayyy beeee....
tooooo many assignment to finish up and submit. --_--
tapi akhirnya dapat siapkan assignment yang bertimbun.
yang paling tak best. carry mark for research paper dapat low.
mana tak nya. 2 past yr tak sempat nak siapkan.
because what?? because time org sibuk siapkan past year saya sibuk siapkan report research. aloneee... repeat. alone okey! group? where my group member. naaaa.. persetenkan mereka semua. dengan tidak beredit. saya yang kena edit last2 minute. lepas tu dengan member yang entah apa2. still terbayang2 text dia. "subhanallah.... Syaerah.............. kenapa tak bagi tau awal2." what the heck is this??? saya pun baru tau. dia ada ambil kesah. jauh sekali. sumpah that time rasa terkilan sangat. and yang lebih teruk, hanya saya? saya lagi ye siapkan. calculation? saya ye. yang lagi sorang syukur berhati perut membantu. yang lagi sorang? lesap hilang. sangat "jual ikan". lepas itu berpura sana, berpura sini. stop be so innocent!
memang saya tak pandai nak marah face to face. masa saya tengok carry mark. i just pray. "ya Allah, sesungguhnya aku hambamu yang lemah. tidak ku terdaya memarahi atau menunjukan perasaan. kepadamu ku berserah. kau balas la. kau sedarkan lah mereka."
sampai macam tu sekali tahap rasa yang terpendam. can you imagine?
but you know what? alhamdulillah. during exam. research paper. all of the answer seolah-olah seperti siaran di depan mata. macam mana ye nak describe. oh. tau tak kalau habis satu cerita dekat tv, ia akan keluar senarai nama2 pelakon segala tu kan. ha.. macam tu la jawapan tu keluar dan dipertontonkan di depan mata saya. saya dapat jawab dengan senang. alhamdulillah. even tidak la saya yakin. tetapi saya dapat jawab. mungkin ini yang Allah berikan kepada saya. :) ha lagi satu nak dijadikan cerita. pasal sumbangan trip. tidak la saya nak mengungkit. tetapi hasil usaha saya seperti "dia" nie yang dapat nama. bukan saya mengejar nama. cuma hellooo.... papa aku yang bersusah payah jumpa PM tu... kau pulak sibuk-sibuk. damn shit! and yang paling-paling saya geram. "alah... PM tu semua orang kenal dia" huh. bukan la saya nak tekan kan apa disini. papa saya tu bukan ah ahli politik. but you know what. dia ahli masjid, and our home near to this PM house. PM nie sangat la ramah tamah. lebih-lebih lagi di kawasan "A" ini la ye. tak perlu sebutkan nama kawasan. sensitif nanti. saya berusaha untuk cari sponsor. dan dia ckp apa. "ala... buat apa nak cari banyak-banyak"
dari point tu saya dah agak. this bitch mmg tak boleh tengok orang lebih dari dia. saya tak pernah mintak nama atau penghargaan. saya cari ikhlas. sbb nak dapatkan duit saya yang dah banyak habis untuk trip  kelas tu. hanya itu. from that day, saya dah malas nak uruskan sponsor 2k ini. biarlah dia ni uruskan. kalau saya uruskan in sya allah dapat awal. tetapi sbb mulut perempuan nie. "alaaa.. semua kenal dia" saya tak ada hati nak tolong. and know, dah year 2013. we will see, bila duit itu akan dapat. :) kalau dapat awal, alhamdulillah. lambat saya hanya tersenyum. just ambil "nama" itu. ambil.. ambil.... our friendship is over... repeat. OVER!!
dan sebab tu jugak saya internship dekat proton. biarlah kat proton dari satu tempat dengan dia. lagi membuku perasaan hati ini. --_--
dan. baju yang saya bagi untuk "pinjam". buatlah harta pusaka. yang saya dah tunggu sampai akhir semester. tak pulang-pulang. keep it bitch!

No comments:

This Blog is Protected. Copyright 2012 © Design By Miss Syirah