::saya tunggu::

dua hari lepas pergi ke Johor baharu. rombongan meminang untuk abang sepupu. :) setelah mintak transfer ke lendu masa semester 4 hinggalah sekarang dah setahun degree di kbm, tak ada jejak kan kaki lagi kesana. sebab dah jam 5++ selepas majlis pertunangan, tak dapat nak jalan-jalan! sedih. jadi balik jela. tapi sempat singgah dekat ayer itam. best pulak apabila semua ahli keluarga berkumpul dan berkonvoi macam ni! tapi tak tak best, kereta saya break down! :'( dan yang paling tak best, semua orang dah lepas naik highway! huwaaa.... dah lah hari sabtu. masa kereta berasap-asap tu dah nak maghrib. mana nak jumpa mechanic kat ayer itam ni. lagi-lagi hari raya. ada orang call seorang mechanic  ni. memang tak nak datang. sebab nak "BERAYA" iyalah, orang melayu ni kan dah kaya-kaya. -.- boleh pulak suruh tinggal kereta, hari isnin baru siap. geram! alhamdulilah, ayer hitam tak jauh dari keluang! dan alhamdulilah, Azeza my bff ada dekat rumah! dan alhamdulilah, ayah dia ada berkawan dengan seorang mechanic cina ni! dan alhamdulilah, dia dapat detect apa masalah kereta myvi saya ni yang tak dapat dikenal pasti oleh PERODUA sendiri. lain yang disuruh tukar lain yang dia tukar. ingat kita-kita ni cop duit ke. dok suh tukar sana, tukar sini. lebih baik saya tukar je kereta baru. -.-

sampai rumah dalam jam 1 pagi. penat... :'( lepas tu balik-balik je on facebook. lagi buat saya rasa sedih! :'( malas nak cerita. terasa hati! kecil hati! semua ada! yang penting semua dalaman. sebab saya tak reti nak tunjuk secara luaran. saya tak tahu. dahulu, beraya dengan seseorang! dua tahun dulu. ingat tahun ni akan beraya bersama lagi, tetapi hubungan tu tak kemana. saya perlukan seseorang yang serius bukan yang tidak mahu terikat dengan mana-mana ikatan.

saya ingatkan seseorang yang berkata-kata ini akan memenuhi. tetapi saya tunggu di rumah. tak ada juga! saya malas! sama je la dia berdua. -.-'



No comments:

This Blog is Protected. Copyright 2012 © Design By Miss Syirah